Uitleg over Tintelingen

Wat kan ik met de kaart die ik heb ontvangen?
Tintelingen verzorgt dit jaar het eindejaarsgeschenk voor u en uw collega’s. U heeft daarom een kaart ontvangen met daarin een inlogcode en een wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen in de webshop die wij speciaal voor uw werkgever hebben gemaakt.

In de webshop kunt u zelf een eindejaarsgeschenk uitzoeken; u bepaalt dit jaar dus zelf wat u als eindejaarsgeschenk ontvangt! Indien u niet over internet beschikt kunt u uw keuze ook telefonisch kenbaar maken via 088-TINTELINGEN (088-8468354 (inter)lokaal tarief). Let op: de inlogcode en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Ik heb een kaart van mijn werkgever ontvangen, maar de bestelperiode is verstreken
Tintelingen heeft in overleg met uw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode die op uw kaart staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen.Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, dan kunt u zich wenden tot uw werkgever.

Hoe werkt Tintelingen?
In deze shop vindt u geschenken, belevenissen, goede doelen of cadeaukaarten. U kunt zelf beslissen wat u dit jaar als eindejaarsgeschenk wilt ontvangen. U kunt in deze webshop, via het menu aan de bovenkant, rustig rondkijken en uiteindelijk beslissen wat u wilt ontvangen.

Aflevering
Er zijn verschillende manieren waarop u uw geschenk kunt ontvangen. Wij streven ernaar binnen 24 uur uw geschenk af te laten leveren. Echter door de drukte in de decembermaand, kan het gebeuren dat het iets langer duurt. In sommige gevallen, bijvoorbeeld indien het geschenk tijdelijk niet voorradig is, kan het leveren nog wat langer op zich laten wachten.

Post NL: Enveloppe, welke door de brievenbus past
Indien u kiest voor een belevenis, cadeaukaart óf een geschenk dat als poststuk verstuurd kan worden, zal dit altijd de eerste keer bezorgd kunnen worden, aangezien deze door de brievenbus gaan.

DHL Parcel: levering pakketten op huisadres
Indien u bij de aflevermethode heeft gekozen voor levering op het opgegeven afleveradres, wordt het pakket aangeboden door DHL Parcel (voorheen Selektvracht). Onderdeel van deze dienstverlening is dat het geschenk tenminste 4 keer tussen 9.00 uur en 21.30 uur aangeboden wordt, waarbij de postbezorger tevens werkt met burenbelevering. DHL Parcel bezorgt pakketten van dinsdag t/m zaterdag, waarbij het pakket binnen 4 verschillende tijdvensters bezorgd kan worden. Doorgaans probeert DHL Parcel het pakket eerst tweemaal aan te bieden in de middag. U kan middels uw postcode, tot 5 dagen vooruit, bekijken hoe laat de bezorger het pakket komt bezorgen.

Wanneer u niet thuis bent ontvangt u een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat een bezorgcode waarmee, in combinatie met de postcode, ingelogd kan worden op de website https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist, om aan te geven hoe het pakket het beste kan bezorgen: afhalen op een DHL Servicepunt, bij de buren laten bezorgen of het pakket op een ander moment laten leveren dan is aangegeven op de bezorgkaart. Indien alle pogingen voor levering mislukken, wordt het pakket gedurende 7 dagen bewaard op een DHL-Servicepunt, alvorens het retour gestuurd wordt naar het logistiek centrum. Het pakket wordt bij retourzending door ons gecontroleerd, waarna u een e-mail ontvangt bestelling niet geleverd kon worden en kunt u vervolgens uw bestelling opnieuw plaatsen.

DHL Service Punt
U kiest ervoor het pakket te laten leveren bij een DHL-servicepunt. Inmiddels zijn er ruim 1.000 DHL-servicepunten, waardoor 95% van alle Nederlandse huishoudens binnen een straal van 4 kilometer een DHL servicepunt tot zijn beschikking heeft. In het geval van afhalen wordt er automatisch een SMS of e-mail naar u verzonden op het moment dat het pakje op het DHL servicepunt aankomt. Wanneer het pakket niet direct wordt opgehaald ontvangt u 2 herinneringsberichten. Het pakket wordt gedurende 7 dagen bewaard op het DHL-Servicepunt, alvorens het retour gestuurd wordt naar het logistiek centrum. Het pakket wordt bij retourzending door ons gecontroleerd, waarna u een e-mail ontvangt bestelling niet geleverd kon worden en kunt u vervolgens uw bestelling opnieuw plaatsen.

Ongeacht of u kiest voor afhalen op een DHL-servicepunt óf afleveren op huisadres, krijgt u een e-mail, wanneer het pakket ons logistiek centrum verlaat en is toevertrouwd aan DHL Parcel. In deze e-mail staat de Track & Trace-code van het pakket. Middels deze code kunt u de status van de zending van het pakket 24 uur per dag volgen.

Wat ontvang ik als ik kies voor een product?
Indien u kiest voor een fysiek geschenk (een tastbaar product), dan ontvangt u enkele dagen nadat u besteld heeft een doos/enveloppe met daarin het door u gekozen geschenk. Het pakket wordt verstuurd via DHL Parcel en zodra wij uw pakket meegeven aan DHL Parcel, ontvangt u van Tintelingen een e-mail bevestiging. In deze e-mail bevestiging treft u een pakketcode aan waarmee u via internet zelf de voortgang van uw pakket kunt volgen.

Wat ontvang ik als ik kies voor een belevenis?
Indien u kiest voor een belevenis (een uitje, een dinertje etc.), ontvangt u uw belevenis binnen enkele dagen na het plaatsen van uw bestelling per e-mail of per post.

Belevenis per e-mail
U ontvangt binnen 48 uur na het plaatsen van uw bestelling een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. De e-mail is voorzien van een unieke vouchercode. In deze e-mail staat precies omschreven hoe u gebruik kunt maken van uw belevenis.

Belevenis per post
U ontvangt een enveloppe van Tintelingen met daarin een Tintelingen Belevenis Voucher. De Belevenis Voucher gebruikt u vervolgens als betaalbewijs bij de door u gekozen belevenis.

Wat ontvang ik als ik kies voor een cadeaukaart?
Afhankelijk van welke cadeaukaart u gekozen hebt ontvangt u per e-mail of per post de desbetreffende cadeaukaart. In de webshop staat bij de kaart aangegeven op welke manier deze naar u verzonden zal worden. Deze cadeaukaart zult u wanneer u deze ontvangen hebt nog moeten activeren. Meer informatie hierover staat op www.tintelingengiftcards.nl/activeren

Ik heb wel een kaart maar geen inlogcode.
Mocht u uw kaart hebben ontvangen maar uw inlogcode ontbreekt, kunt u contact opnemen met de helpdesk via Telefoonnummer: 088 - TINTELINGEN (088-84683546436 / (inter)lokaal tarief).