Veelgestelde vragen

Help! Ik heb een V&D cadeaukaart besteld. Wat nu?

Wij doen er alles aan om deze situatie voor u, onze klant, op een zo goed mogelijke en correcte manier op te lossen. Echter kost dit even tijd. Zodra er meer informatie bekend is, zullen wij u direct per e-mail informeren. Het is bij ons bekend als u voor een V&D cadeaukaart heeft gekozen, dus het is niet nodig om u bij ons kenbaar te maken. De komende dagen/weken zullen wij in contact treden met de bewindvoerders van de V&D om gezamenlijk tot een passende oplossing te komen. Tot op heden hebben wij nog geen contact gehad met de bewindvoerders door de grote drukte die ook zij ervaren. Wij hopen de gesprekken zo snel mogelijk in gang te kunnen zetten. Uiteraard houden wij u tijdens deze gesprekken op de hoogte van de ontwikkelingen. We krijgen momenteel veel verzoeken binnen voor het omwisselen van de V&D cadeaukaart voor een ander geschenk of cadeaukaart. Helaas kunnen wij op dit moment niet ingaan op deze verzoeken. 
 

Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen. Wat gebeurt er met mijn gegevens? 
Om uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast uw naam, adres, postcode en plaats, ook uw e-mail adres en telefoonnummer nodig. De database waarin deze gegevens worden opgeslagen hebben wij geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens onder nummer m1253154. Bij de registratie van de database hebben wij aangegeven de gegevens voor de volgende zaken te gebruiken: 

- Het versturen van een orderbevestiging zodra u uw bestelling geplaatst heeft 
- Het versturen van een orderbevestiging zodra uw bestelling meegegeven wordt aan DHL Parcel 
- Het versturen van e-mails om u te informeren over uw order (levertijden, alternatieven etc.) 
- Het bellen om u te informeren over uw order (levertijden, alternatieven etc.) 
- Het versturen van een e-mail met de klanttevredenheid enquête 
- Het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor uw werkgever 

Naast bovenstaande punten zullen wij uw gegevens nergens anders voor gebruiken. U zult geen ‘spam’ van ons ontvangen en wij zullen uw gegevens niet aan derden verkopen. 

Leveringen in het buitenland 
Woont u niet in Nederland dan kunt u dit aangeven in het bestelformulier. Houdt u echter wel rekening met een iets langere levertijd. Staat uw land er niet bij dan is het helaas niet mogelijk uw geschenk thuis te ontvangen. In dit geval raden wij u aan het adres van een bekende op te geven in Nederland. 

Mijn geschenk is retour naar het logistiek centrum. Wat nu? 
Indien een geschenk door ons retour wordt ontvangen, zullen wij de geadresseerde hier per e-mail over informeren en diegene in de gelegenheid stellen om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?
De inlogcode en het wachtwoord heeft u nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht dat u uw inlogcode en wachtwoord nog ergens genoteerd hebt; dan kunt u alsnog een bestelling plaatsen. Indien u uw geschenk kwijt bent en ook uw inlogcode en wachtwoord niet meer weet, dan kunt u helaas geen bestelling meer plaatsen. Indien u uw geschenk op uw huisadres heeft ontvangen, is het mogelijk dat wij de inloggegevens nog kunnen achterhalen. Neem hiervoor contact met ons op via e-mailadres klantenservice@tintelingen.nl

Ik weet niet zeker of ik daadwerkelijk een bestelling geplaatst heb. Wat nu?
​U kunt op een gemakkelijke manier controleren of uw bestelling gelukt is. Ga hiervoor naar www.mijntinteling.nl en voer daar uw inlogcode en uw wachtwoord in. U ziet dan vanzelf de status van uw bestelling. Ook ontvangt u na het plaatsen van de bestelling altijd per e-mail een automatische orderbevestiging.

Orderstatus
Uw orderstatus kunt u 24-uur per dag bekijken via www.mijntinteling.nl. U kunt dan kijken onder het kopje “Mijn bestelling”. U dient hiervoor in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens.

Wijzigen bestelling
Uw bestelling kunt u alleen zeer kort nadat u besteld heeft nog wijzigen. Dit kan door in te loggen via www.mijntinteling.nl en onder het kopje "Mijn bestelling" uw bestelling te 'verwijderen'. Daarna kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

Tijdschriftenabonnement
Heeft u een vraag over uw bestelde tijdschriftenabonnement. Klik op deze link: http://cn.readandview.nl/tintelingen. Hier kunt u onder andere uw adres wijzigen en zien wanneer uw eerste nummer komt.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald product
Alle informatie over fysieke producten uit het assortiment van Tintelingen staan in de webshop. Indien u bij een artikel klikt op ‘Meer info’ opent zich een pagina met een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving. Indien er naar aanleiding van het bekijken van deze informatie nog steeds vragen zijn, dan kunt u per e-mail contact met ons opnemen via klantenservice@tintelingen.nl

Ik wil graag een handleiding ontvangen van een bepaald product
Wanneer wij de digitale handleiding van het product hebben dan staat deze in uw webshop bij dit product. Wanneer hier geen handleiding staat kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@tintelingen.nl

Ik wil graag meer informatie over een belevenis
Veel informatie over de belevenissen uit het assortiment van Tintelingen staat in de webshop. Indien u bij een belevenis klikt op ‘Meer info’ opent zich een pagina met een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving van de belevenis. Indien er naar aanleiding van het bekijken van deze informatie nog steeds vragen zijn, dan kunt u per e-mail contact met ons opnemen via klantenservice@tintelingen.nl

Ik heb mijn cadeau beschadigd/defect ontvangen. Wat nu?
Het kan voor komen dat het door u ontvangen geschenk onverhoopt niet in orde is. Mocht u het geschenk defect of beschadigd hebben ontvangen, dan kunt u het geschenk kosteloos retourneren. Hiervoor kunt u gebruik maken van het formulier dat is toegevoegd aan uw orderbevestiging. Deze heeft u per e-mail ontvangen. U kunt het retourformulier ook downloaden via www.mijntinteling.nl op de pagina “Mijn bestelling”. U dient hiervoor eerst in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens.

De bestelperiode is verstreken. Kan ik nog een bestelling plaatsen?
Het is helaas niet mogelijk om nog een bestelling te plaatsen na het aflopen van de bestelperiode. De bestelperiode is contractueel vastgelegd met uw werkgever en sluit in opdracht vanuit hen automatisch zodra deze datum is verstreken. 

Ik heb mijn giftcard niet ontvangen. Wat nu?
Wij bieden verschillende giftcards aan in onze webshop. Deze versturen wij per post of per e-mail. Het merendeel van de giftcards die wij aanbieden wordt per e-mail toegestuurd. Wij willen u dan ook vragen om eerst uw e-mail te controleren. De cadeaukaart is als PDF bestand als bijlage toegevoegd aan de activeringsmail. Mocht u de giftcard nog niet hebben gevonden, dan vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088-846 8354. Houd in dit geval uw inloggegevens bij de hand.

Wanneer u bent ingelogd met uw inlogcode en wachtwoord kunt u uw vraag ook via onderstaande link stellen:

Staat uw vraag er niet bij, stel uw vraag dan hier aan onze klantenservice